Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies. Ok
Slovenský Anglický Nemecký Maďarský

Hlavná stránka

Produkty

Fotogaléria

Postrehy z praxe

Obchodné podmienky

Kontakt


NOVINKY
AKCIE


Rýchle hľadanie

   

LVL-ANVIS-9 gen. 2+ Delta AG



 
 

Informujte sa o cene
Výrobca:LVL-Harris
Obrázok
Obrázok zväčšíte kliknutím naň
Ďalšie obrázky:
ObrázokObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázok

Nočné videnie Photonis DEP - pilotné okuliare

Upozornenie: Toto nie je v žiadnom prípade prístroj vybavený elektrooptickým meničom (EOM) DEP 0 ani DEP HPa napokon ani DEP DST. DEP Delta AG je vysoko nadpriemerne kvalitný EOM so zárukou a násobkom parametrov definovaných pri DEP 0 a často aj DEP HP či DEP DST. Navyše je sériovo vybavený funkciou AutoGatingu.

S uvedením EOM Photonis DEP Intens 4G, ktorý  je najnovším vlajkovým produktom spoločnosti spĺňajúci požiadavky pre štvrtú generáciu prístrojov nočného videnia došlo k vylepšeniu i medzi produktmi určených výlučne pre komerčnú sféru. Pre rok 2019 Photonis uviedol najnovšiu vlajkovú loď, teda najkvalitnejší a najvýkonnejší EOM spomedzi meničov určených výlučne pre civilný sektor nazývaný Delta AG. DEP Photonis zdôrazňuje vylepšené hodnoty FOM, ktoré majú dosahovať minimálne 1800. Intens sa vyznačuje vysokými hodnotami rozlíšenia minimálne 57 lp/mm, pomeru signálu a šumu - S/N ratio – minimálne 25 pri použití takzvaného rýchleho leteckého fosforu P43, vysokými hodnotami násobenia zvyškového svetla – gainu v rozmedzí  minimálne 28 260 násobne, pričom gain sa môže pohybovať až do hodnoty až 47 120x a fantastickou kvalitou obrazu, ako aj skvelou citlivosťou fotokatódy, ktorej hodnota podlieha utajeniu. Životnosť meniča typicky dosahuje 10 000+ hodín, pričom po 10 000 pracovných hodinách pracuje prakticky bez zmeny pôvodných parametrov. Prístroj bude spoľahlivo slúžiť po mnoho rokov i za tých najťažších podmienok. Prístroj vybavený taýmto meničom má dosah mnoho sto metrov a je uspôsobený k použitiu bez prisvecovania IR iluminátorom. K limitom prístroja sa pravdepodobne bežný užívateľ ani len nepriblíži. Menič poskytuje kľudný obraz s vysokým rozlíšením bez zjavných defektov. EOM dokáže pracovať pri nízkych hladinách zvyškového osvetlenia, pri ktorých i tie najlepšie EOM 2+. generácie už vyžadujú prisvietenie IR svetlom. DEP Photonis Delta AG je novou vlajkovou loďou medzi komerčnými meničmi nielen spoločnosti DEP-Photonis, ktorá stanovila nové štandardy pri posudzovaní kvalít EOM. Spektrálna citlivosť meničov Delta AG je podobne ako pri meničoch Intens je rovnako excelentná. I Delta AG dokáže zosilňovať zvyškové svetlo samozrejme vo viditeľnom spektre, silne amplifikuje svetlo infračervenom spektre vyžiarené vo vlnových dĺžkach do 1000 nm, ale aj nad 1000 nm a dokonca aj v UV spektre od 340 nm. To umožňuje nasadenie Delty AG v akomkoľvek prostredí, od morského, cez vysokohorské až po púšte či pralesy. Vynikajúce hodnoty Delta AG sa v praxi prejavujú veľkým dosahom, kvalitným zobrazením pri minimálnej úrovni zvyškového svetla okolia, čistým obrazom s nízkou úrovňou zrnenia. Delta AG umožňuje operácie označované ako 24/7, teda 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Tejto schopnosti vďačí sériovo dodávanej funkcii každého meniča Delta AG nazývanej AutoGating - AG, ktorá je štandardnou výbavou u XR5 AG a za príplatok je k dispozícii i u XD4. Vďaka elektronickej funkcii je EOM schopný pracovať za tak vysokých hodnôt okolitého svetla bez poškodenia, ktoré by iný menič zlikvidovali behom niekoľkých desiatok minút. Hovoríme nielen o prechodných obdobiach deň/noc ako sú svitanie či súmrak, ale aj o dynamicky sa meniacich podmienkach napríklad v mestskom prostredí s vysokými hodnotami elektrického svetla. S mnohými silnými bodovými zdrojmi AG umožňuje vidieť objekty a ich detaily, ktoré sú inak schované v tieni. Navyše tieto meniče majú výrazne redukované HALO efekty. Bežná hodnota HALO sa u kvalitných meničov pohybuje od 1 mm po 1,25 mm, u tých horších nad 1,3 mm. Delta AG má redukovaný priemer HALO efektu maximálne 0,95 mm, čo výrazne zjasňuje a spriehľadňuje obraz so svetelným zdrojmi. K prednostiam Intens radíme aj odolnosť voči mechanickým rázom zhodnú s XR5. Delta AG spätné rázy do hodnoty +/- 500 g po dobu 2 ms s odchýlkou +/- 0,2 ms pôsobiacich súčasne v dvoch na seba kolmých rovinách. Všetky tieto vlastnosti radia Intens medzi svetovú špičku. Vynikajúce hodnoty Intens sa v praxi prejavujú veľkým dosahom, kvalitným zobrazením pri minimálnej úrovni zostatkového svetla okolia, čistým obrazom s nízkou úrovňou zrnenia. Všetky výrobné procesy spoločnosti DEP-Photonis sú certifikované ISO 9001. Tento koncern, ktorý vznikol zlúčením 2 popredných výrobcov na európskom kontinente, holandského DEPu a francúzskeho Photonis-u, patrí k výrobcom tých najlepších EOM nočného videnia na svete. Testy súčasne potvrdili zhodu s vojenskými normami v oblasti pôsobenia spätných rázov, vlhkosti, vibrácií ako aj dĺžky životnosti.

LVL-ANVIS-9 je binokulárny prístroj špeciálne konštruovaný primárne pre pilotov vrtuľníkov alebo lietadiel s pevným krídlom. Existuje aj verzia určená pre pozemný personál prípadne pozemné bojové jednotky. Využitie v civilnom letectve je rozsiahle. Existuje množstvo naliehavých misií, ktoré civilní piloti musia plniť bez ohľadu na svetelné podmienky. Spomeňme aspoň leteckú záchrannú službu, vyhľadávacie nezvestných osôb, hasenie požiarov, prepravu havarijných tímov na miesto určenia, preprava zásob, evakuácia osôb pri povodniach, z ropných plošín a podobne. Tieto operácie bez použitia pilotných okuliarov NV predstavujú pre letecký personál vysoké riziko. Ich použitím vzrastá bezpečnosť nočných leteckých okuliarov geometrickým radom. LVL-ANVIS-9  je plne pasívny noktovízny pozorovací prístroj využívajúci zostatkové osvetlenie vo viditeľnom, prípadne i v infračervenom spektre umožňujúci pilotáž v noci v režimoch letu v blízkosti zeme. LVL-ANVIS-9 zosilňuje zostatkové svetlo až niekoľko desaťtisíckrát, čím umožňuje pilotovi orientáciu, pilotáž v blízkosti zeme, prípadne vedenie bojovej činnosti. LVL-ANVIS-9  pozostáva z niekoľkých konštrukčných celkov. Najväčším je binokulár obsahujúci dva identické monokulárne prístroje. Každý z nich je konštruovaný pre elektro-optický menič (EOM) zabezpečujúci zosilnenie zostatkového svetla. Ďalej je vybavený dvomi šošovkovými sústavami vpredu a vzadu. Zadná zabezpečuje dioptrickú korekciu refrakčnej chyby oka operátora, kým predná sústava je určená na ostrenie na rôzne vzdialenosti. Oba monokuláre sú prepojené spojovacím prvkom a o celý systém obsahuje sústavu elektrických a mechanických konektorov na prepojenie s ostatnými konštrukčnými dielmi. Sústava šošoviek patrí k tomu najlepšiemu na súčasnom trhu. Sprostredkuváva jasný, neskreslený, kontrastný obraz bez distorzie, čím umožňuje plné využitie možností vstavaných EOM.  Letecké varianty majú nanesené dielektrické coatingy redukujúce prestup svetla určitých vlnových dĺžok dovnútra prístrojov na EOM. Táto redukcia je nutná, aby nedochádzalo k oslepovaniu prístrojov nočného videnia osvetlením a palubnými doskami vrtuľníkov a lietadiel. Predovšetkým ide o tzv. minus blue filtre class A, ktorá blokuje vlnove dĺžky do 625 nm a minus Blue class B, ktorý blokuje vlnové dĺžky spektra pod 665 nm. Existuje aj verzia class C, ktorá filtruje ešte viac vlnových dĺžok (leaky green), takže je možné použite i v lietadlách s HUD displejom, bez rizika oslepenia pilota. Zorné pole všetkých variant dosahuje u jednotlivých monokulárov 40°, dioptrická korekcia umožňuje eliminovať refrakčnú chybu oka pilota od -6 po +2 dioptrie (D). Okuliare – ako každý prístroj v tejto kategórii majú zväčšenie 1x, teda generujú reálny obraz, ktorý vidíme i normálnym zrakom. Fokusácia (zaostrenie) je možná od 41 cm po nekonečno. Hmotnosť samotného binokuláru dosahuje iba 550 gramov vrátane battery packu, čo umožňuje dlhodobé využívanie bez nadmernej únavy pilota i jeho krčnej chrbtice, rovnako redukuje riziko poranenia krčnej chrbtice pri havárii. Toto riziko je možné ďalej znížiť použitím protizávažia. Hmotnosť montáže dosahuje hmotnosť 330 gramov pri verzii pre vrtuľníky a 250 gramov pre lietadlá s pevným krídlom. Pilotné okuliare umožňujú veľký rozsah nastavenia a prispôsobenia prístroja anatomicko-fyziologickým pomerom hlavy pilota. Nastavenie interpupilárnej (medzizrenicovej) vzdialenosti je možné v rozsahu od 51 po 72 mm. Predo-zadný posun je možný v rozsahu 27 mm, vertikálny na dráhe 25 mm, nastavenie sklonu je možné v intervale 10°. Okuliare umožňujú i prevádzanie agresívnych leteckých manévrov, nakoľko k ich poškodeniu dochádza až pri prekročení násobkov tiaže pri hodnotách 11 až 15 g. Optický výkon okuliarov - šošovková sústava F 1,23 - i EOM umožňujú operácie pri podmienkach zamračenej oblohy až plného splnu. Okuliare sú vybavené  funkciami chrániacimi ho pred ožiarením z bodových svetelných zdrojov, ktoré by mohli spôsobiť jeho poškodenie (Automatic Brightness Control a Bright Source (Light) Protection). ABC - Automatic Brightness Control je kontrolný mechanizmus redukujúci napätie na MCP a BSP - a Bright Source (Light) Protection na fotokatóde. Výsledkom je stabilný obraz v rámci nastavených parametrov i pri rýchlo meniacich sa svetelných podmienkach -ABC a ochrana pri nadmernom osvetlení pred poškodením alebo i zničením, ako i predĺženie životnosti - BSP. Okuliare dokážu pracovať v teplotnom rozmedzí od -32°C po +52°C. Montáž umožňuje spomínané nastavenie v predozadnom i vertikálnom smere, ako aj nastavenie sklonu pre optimálne nastavenie optickej sústavy oko pilota – pilotné okuliare. Montáž má dve hlavné polohy – pracovnú, keď pilotné okuliare smerujú objektívmi dopredu a okuláre má pilot pred očami a pohotovostnú, keď okuliare smerujú nahor. V tejto polohe sa prístroj automaticky vypne, pri sklopení do pracovnej polohy sa automaticky zapnú. Spodná časť montáže obsahuje výstražnú červenú LED kontrolku, ktorá sa aktivuje pri poklese napätia pod hodnotu 2,1V. Po jej rozsvietení kapacita batérií postačuje na približne 30 minút nepretržitej činnosti. LED dióda indikuje potrebu okamžitej výmeny batérii alebo zmenu vetvy v battery packu. 
Montáž sa prepojí pomocou konektora s adekvátnym protikusom umiestneným na vodiči vychádzajúcom z battery packu. Battery pack pre vrtuľníky je batériový priestor obsahujúci dva kompartmenty, každý pre dve 1,5V AA batérie. Battery pack vytvára protizávažie na zadnej časti pilotnej prilby, čo spolu s pribaleným protizávažím minimalizuje riziko poranenia krčnej chrbtice pre haváriách. Battery pack má hlavný spínač s polohami ON-OFF-ON, čo umožňuje prepínanie medzi jednotlivými kompartmentmi pri vyčerpaní kapacity batérií. Pre lietadlá s pevným krídlom je battery pack umiestnený v prednej časti spolu s montážou, obsahuje 2 batérie. Model je v službe v 34 krajinách v počte viac ako 13 000 kusov. Existuje vo viac ako 40 verziách.


Parametre:
 
Zorné pole: 40°
Zväčšenie: x1
Rozlíšenie:  >1.0 cycles/mRad
Dioptrická korekcia: +2 to -6 D
Nastavovanie interpupilárnej vzdialenosti: od 51 to 72mm
Nastavovanie vertikálnej/predo-zadnej vzdialenosti: 25mm/27mm/27mm
Nastavovanie sklonu: 10° minimum
Fokusácia: od 28cm po nekonečno
Flip-Up/Flip-Down: Button Release
Poškodenie pri preťažení: 10 až 15g
Požadované napájanie: 2.7-3.0 V
Batéria (50 mA, max) životnosť/typ: 40 hodín/2x AA alkaline
Hmotnosť binokuláru / montáže: 524 gramov/147 gramov
Rozsah operačných teplôt: -32°C to + 52°C



 
Nákupný košík
0 ks 0.00 EUR
(0.00 Sk)

 zobraziť Váš nákupný košík >
Kontaktné informácie
LVL Armory, s.r.o.
stretnutie len na základe
predchádzajúceho telefonického
dohovoru

Tel.: +421 905 940 526
Tel.: +421 915 955 444
E-mail: info@nightvision.sk
Odporúčame

Kontakt

/

Hlavná stránka

/

Produkty

/

Obchodné podmienky

/

Fotogaléria

/

Postrehy z praxe



NightVision.sk/   Tel.:+421 905 940 526, +421 915 955 444  /   E-mail:info@nightvision.sk
technické riešenie MiBe